Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen en uiteraard alleen voor ongebruikte artikelen en alleen via de webshop www.yofashion.nl.

Let op! Het is belangrijk dit op de juiste wijze uit te voeren zodat wij bekend zijn met de retourzending en je eventueel ook zo snel mogelijk vervangende producten kunnen sturen of eventueel je geld kunnen terugstorten.

Vul de reden van retourneren in en welke maat, kleur of model gewenst is. Als je niet kunt inloggen,gebruik dan het retourformulier dat je in de zending treft.

De artikelen kunnen worden teruggestuurd, waarbij wij je vriendelijk vragen de portokosten hiervoor te voldoen in het verzendpunt. De nieuwe, tweede, zending die wij aan je sturen, is opnieuw gratis. Op die manier verdelen we de portokosten tussen zender en ontvanger.

Retourproces: Hoe gaat dit in zijn werk?

  1. Log in met de gebruikersnaam en het wachtwoord en en ga naar de sectie "Bestelgeschiedenis".
  2. Kies hierin de bestelling waarvoor je een item wilt retourneren.
  3. Selecteer de producten die je wilt retourneren door de checkbox naast de na(a)m(en) aan te vinken.
  4. (optioneel) Een uitleg toevoegen, om ons op de hoogte te brengen van je reden de producten te retourneren.
  5. Vervolgens klik je op "Retourbon aanmaken" en ontvang je van ons een e-mail met de benodigde informatie voor de retourzending.

(Dit is een voorbeeldscherm een met fictief artikel, om te laten zien welke checkbox je moet aanvinken, deze is hier helemaal aan de linkerkant)

Retouren.png